#1 Skrevet Juli 18, 2016 (endret) Vi har de siste åra hatt sensommertreffet på CC Martn på Gjøvik. I år skal vi ha treffet på Bilxtra på Gjøvik den 6 August. Bilxtra har vanligvis stengt klokken 15:00, denne dagen har de åpent utover kvelden og har flyttesalg på hele butikken. Treffe åpner klokken 15:00 Siste innkjøring for å stille ut klokken 16:00 Kommer du etter kl 16:00, får du ikke utstillerbevis. Utdeling av loddpremier starter klokken 16:45 Utdeling av pokaler rett etterpå. Det er utstilling på dette treffet med følgende pokaler: - Topp 3 VW - Topp 3 Audi - Topp 3 Classic - Styrets favoritt (alle merker) - Det koster 100,- kr for å få utstillingslapp. Gratis inngang. Man kan vaske bilen i BilXtras vaskehall, med såpe, avfetting og svamper. Vi har loddsalg med fine premier! 5,- kr per lodd. Bilxtra stiller med gratis pølser og man kan kjøpe brus i brusautomaten på stedet. Adresse: Mattisrudsvingen 5, 2827 Hunndalen Inviter venner og bekjente! Vel møtt til treff! Hilsen styret, Mjøsa Lokallag. NB: Med forbehold om endringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2016 (endret) Vi har de siste åra hatt sensommertreffet på CC Martn på Gjøvik. I år skal vi ha treffet på Bilxtra på Gjøvik den 6 August. Bilxtra har vanligvis stengt klokken 15:00, denne dagen har de åpent utover kvelden og har flyttesalg på hele butikken. Treffe åpner klokken 15:00 Siste innkjøring for å stille ut klokken 16:00 Kommer du etter kl 16:00, får du ikke utstillerbevis. Utdeling av loddpremier starter klokken 16:45 Utdeling av pokaler rett etterpå. Det er utstilling på dette treffet med følgende pokaler: - Topp 3 VW - Topp 3 Audi - Topp 3 Classic - Styrets favoritt (alle merker) - Det koster 100,- kr for å få utstillingslapp. Gratis inngang. Man kan vaske bilen i BilXtras vaskehall, med såpe, avfetting og svamper. Vi har loddsalg med fine premier! 5,- kr per lodd. Bilxtra stiller med gratis pølser og man kan kjøpe brus i brusautomaten på stedet. Adresse: Mattisrudsvingen 5, 2827 Hunndalen Inviter venner og bekjente! Vel møtt til treff! Hilsen styret, Mjøsa Lokallag. NB: Med forbehold om endringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2016 Mulig jeg er blind, men det står ikke hvilken dato dette er? Edit Ser det står i tittel, men står ikke dato i artikkelen på vacn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2016 Mulig jeg er blind, men det står ikke hvilken dato dette er? Edit Ser det står i tittel, men står ikke dato i artikkelen på vacn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2016 Mulig jeg er blind, men det står ikke hvilken dato dette er? Edit Ser det står i tittel, men står ikke dato i artikkelen på vacn.no Takk for at du sa ifra. Skal fikse det. Sent fra min B15Q via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2016 Mulig jeg er blind, men det står ikke hvilken dato dette er? Edit Ser det står i tittel, men står ikke dato i artikkelen på vacn.no Takk for at du sa ifra. Skal fikse det. Sent fra min B15Q via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...