#1 Skrevet Juli 18, 2016 Som topic sier, noen som har efaring? Har en 131 hk afv med dårlig svinghjul på, så vurdere Valeo kite med 240mm clutch og SMF, ny trykkplate og utløserlager. Sku være ratet for 400nm, nok for en chippet 131 hk det vel? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2016 Som topic sier, noen som har efaring? Har en 131 hk afv med dårlig svinghjul på, så vurdere Valeo kite med 240mm clutch og SMF, ny trykkplate og utløserlager. Sku være ratet for 400nm, nok for en chippet 131 hk det vel? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2016 Jeg kjørte enkeltmasse på I'm blue baby. Jævla rakleverk på tomgang i fri men bortsett fra det merket jeg ingen forskjeld på comfor når jeg kjørte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2016 Så bra! Raklingen skal vi klare og leve med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2016 Knut-erik sin bil hadde vel 02M kasse og siden det var tverrstilt med 4motion hvis jeg husker rett? De er notorisk kjent for å bråke unormalt mye med enkelmasse og, du Kim Andre har vel en langstilt på annen type girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2016 Stemmer det Nichlas, 6 Trins 01e(?). A4 b5 verfall. Clutch og svinghjul er bestilt så blir spennanes og prøve Vibrere fælt med litt moment nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2016 Ikke veldig bevandra i den langstilte verden, men eter hva jeg har fått med meg på diverse fora er det ikke et like stort "problem" på 01E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2016 5'er tdi i Audi 100 med 5 trinns 91-94 kom med enkeltmasse. Litt mer støy og hard gange på tomgang enn de som hadde dobbelmasse, men ikke noe man tenker over om man ikke vet om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2016 Knut-erik sin bil hadde vel 02M kasse og siden det var tverrstilt med 4motion hvis jeg husker rett? De er notorisk kjent for å bråke unormalt mye med enkelmasse og, du Kim Andre har vel en langstilt på annen type girkasse? Alt rett bortsett fra at jeg hadde fwd ikke 4motion. Men hadde 02M med quaife diff og enkeltmasse på tverrstilt 1,9TDI PD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...