#1 Skrevet Juli 19, 2016 Driver å skal montere opp den vakuumstyrte eksosventilen på min rs4. Er det noen plass (utenom sentrallås) det er vakuum bak i en rs4? Eller må jeg trekke dette helt fra motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2016 Driver å skal montere opp den vakuumstyrte eksosventilen på min rs4. Er det noen plass (utenom sentrallås) det er vakuum bak i en rs4? Eller må jeg trekke dette helt fra motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2016 Driver å skal montere opp den vakuumstyrte eksosventilen på min rs4.Er det noen plass (utenom sentrallås) det er vakuum bak i en rs4? Eller må jeg trekke dette helt fra motoren? Kun fremme ja. Hvilken ventil er dette? har tenkt på å fåpå et spjeld på eksosen lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2016 Driver å skal montere opp den vakuumstyrte eksosventilen på min rs4.Er det noen plass (utenom sentrallås) det er vakuum bak i en rs4? Eller må jeg trekke dette helt fra motoren? Kun fremme ja. Hvilken ventil er dette? har tenkt på å fåpå et spjeld på eksosen lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2016 Dette er en ventil som er sveisa inn i bakpotta fra zinram som har levert eksosen til bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2016 Dette er en ventil som er sveisa inn i bakpotta fra zinram som har levert eksosen til bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...