#1 Skrevet Juli 22, 2016 Hei, Har i dag demontert en god del i fronten av bilen min. På venstre side av motorrommet ved siden av radiator og ved lydhorn, er det en stålbit med tre ledninger som går innpå. Dette ser ut som et jordingspunkt for tre ledninger, E1, E2 og E3 / A. Lurte på om å kjøpe denne ny fordi den har gått helt i oppløsning. Jeg klarer ikke å finne delenummer til denne eller å finne den på noen tegninger. Noen som har dette, eller vet om jeg kan sette de 3 ledningene sammen og bare lage et nytt Jordingspunkt ? Takker for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2016 Ingen som vet noe ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2016 Dette er innkoblinga på vifta btw, hele greia fungerer som en motstand under oppstart av vifta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2016 Så nei, du skal ikke koble alle til jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...