#1 Skrevet Juli 23, 2016 Hei. Har en brakett til dynamo, ac og servopumpa, standard 1,8t/1,9tdi typen. Jeg skulle hatt hjelp av noen som kunne kappa denne, skal kappes slik at det bare er igjen de fire øverste hullene til blokka og kun festene til dynamoen, da resten skal vekk. Pris for jobben blir vi enige om Altså en slik her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2016 Kan hende jeg kan hjelpe, men vet ikke hva hvilke hull er til. Beste er å lage strek der du skal kappe =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2016 Hvis ikke noen lokalt kan så tar jeg kontakt, takk for tilbudet Strek kan jeg lage, skal bare kappe beint av, ikke noen intrikate vinklinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2016 kjøp en billig vinkelsliper å gjør det sjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...