#1 Skrevet Juli 24, 2016 (endret) Min far selger sitt utrolige flotte eksemplar av en original 1995 Audi RS2! Veldig "rett" utstyr og fargekombinasjon. Det er svært få av disse komplette bilene igjen dessverre og er en bil som kun vil stige i verdi. Min far er entusiast og vi håper den kommer i hendene på noen som tar vare på den videre. Mer info og bilder på finn.no-annonse: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79391564 For interesse, kontakt min far: Knut Erik Huseby på 99207797 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2016 Så ut som en strøken rs2 det der ja[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2016 Den der blir solgt raskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2016 Har den vært på Svalbard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2016 Har den vært på Svalbard? Det kan stemme. Min far sitter dog på mer utfyllende historikk enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2016 Svalbard er riktig ja, fikk nytt regnr når den havna i Kongsberg. Nåværende eier kjøpte den av en kollega av en kamerat:) Var og så på bilen med en annen på forumet her i dag, men de ble ikke enige om pris desverre. Ellers en meget hyggelig prat, stilte opp i egen RS2 og da var praten i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2016 Veldig kompakt og fin bil å kjøre, virket veldig bra teknisk og en "ærlig" vedlikeholdt og bra RS2 med mye kjent historikk. Men litt småplukk i lakk og karosseri har den. Forøvrig veldig hyggelig prat med entusiastisk eier, faren til Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2016 En flott og "ærlig" bil som nå er solgt til en lykkelig eier i Trøndelag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2016 En flott og "ærlig" bil som nå er solgt til en lykkelig eier i Trøndelag Godt den havnet på rett plass i Norge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...