#1 Skrevet Juli 24, 2016 (endret) Sliter med lekkasje i den pumpe holderen som er under bilen. Denne er vel ikke å skaffe lengere. Har fått tettet den, men svetter litt igjen. Noen som har tips til hvordan få tak i ny, annen løsning eller tette den? Er det mulig å bytte til mk3 tank, for så å sette gti pumpa inni den boksen nedi tanken? En mulighet.... http://vr6parts.com/onlinestore/index.php/catalog/product/view/id/661/s/mk3-intake-fuel-pump/ Så lar jeg trykkakkumulator og filter være under bilen? Burde vel fungere? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2016 tja.. klarer dette å mate K-jetronic da?. er jo EFI i G3. trenger ikke mer enn max 3 bar. Kjet trenger jo som kjent mye mer passer G3 tank på G2? snart enklere å få tak på "nytt" reservoir å ha under bilen. passer som det skal uten om og men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2016 istella for å starte å "kukke" med bensintank og reservoir osv osv og fittings og slanger og whatnot (plutselig har du brukt 10 store).. hvorfor ikke bare krype til korset å kjøpe f.eks denne?: http://www.ebay.de/itm/Originale-Kraftstoffpumpe-Benzinpumpe-aussen-VW-Golf-2-16V-G60-Edition-US-PL-KR-/322200946079?hash=item4b04ac459f:g:jlUAAOSw-FZXkf28 så er du ferdig med hele greia mulig selger sender til norge? eller kansje denne? http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-2-GTI-16V-Vorfordertank-mit-Druckspeicher-und-Filter-Kraftstoffleitung/272315124342?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D37433%26meid%3D32b3fd5027534f1392c5a130a0282247%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D6%26sd%3D322194062192 finnes mye bare man søker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2016 (endret) tja.. klarer dette å mate K-jetronic da?. er jo EFI i G3. trenger ikke mer enn max 3 bar. Kjet trenger jo som kjent mye mer passer G3 tank på G2? snart enklere å få tak på "nytt" reservoir å ha under bilen. passer som det skal uten om og men Må jo bruke typ 044 pumpe da... di leverer vel ca 6 bar, 16v trenger 5 bar. Vet man får tak i bruke slike,,, det hadde vært det greieste så lenge di er billige nok og holder... har bydd på den ene nå. Men vil ha en permanent løsning. Den jeg har er ifra 1999, vet jo ikke hvor gamle di på nett er... eller om di holder. Og ja mk3 tank passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2016 burde funke med en slik også bare man bytter pumpa slik at den har vanlig tilkobling inn http://s16.photobucket.com/user/mk1driver16v/media/Mk1_16v_Other/2006_0420_230056AA.jpg.html Sitter orginalt på golf cab til 92 og scirocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2016 Det er intet problem for K-Jetronic å bruke en pumpe som leverer for høyt trykk. Dette vil trykkregulatoren i mengdefordeleren som regulerer systemtrykket ta seg av. Problemet blir når du bruker en pumpe som leverer for lavt trykk - da vil ikke systemet fungere slik det er tiltenkt. En Bosch 040-pumpe (in-tank) eller 044-pumpe er alt du behøver. Det er bare svært få biler med K-Jetronic som trenger høyere trykk enn de pumpene leverer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2016 da fikk jeg kjøpt denne, http://www.ebay.de/itm/Originale-Kra...UAAOSw-FZXkf28 takk for tipset dan. Bare sjekket på ebay.com jeg Samt slengt inn bud på den andre og, greit å ha i reserve disse tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...