#1 Skrevet Juli 24, 2016 Hei. Noen som har vært borti at luft fjæringen på Audi A8 D3 ikke går i dynamic? Var i Sverige i uka som gikk, der var det en del vei arbeid. Det jeg gjor da var å heve bilen maks på lufta. Etter jeg hadde kjørt over så skulle jeg senke den på lufta. Det var da jeg oppdaget at den ikke gikk i dynamic modus. Sjekket etter feilkoder med vag Com når jeg kom hjem, men var ingen feilkoder. Håper noen har en løsning på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2016 Hadde det samme på min A6 Allroad men det ordnet seg etter start å stopp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2016 Har både startet og stoppet den flere ganger uten at d forsvinner. Litt irriterende når det ikke kommer opp feilmeldinger. Får prøve å kalibrere luft fjæringene på nytt å se om det ordner seg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2016 Resett mmi. Kanskje det hjelper Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2016 Det har jeg ikke prøvd, skal prøve på det etter jobb:) takk for tipse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2016 Prøvd å resete MMI, d funket ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...