#1 Skrevet Juli 27, 2016 Jeg skal bruke en 01E-girkasse med ABY-motor, men med 7A-svinghjul. Kan jeg da bruke 7A-clutch - mao clutch fra 01A - eller må jeg ha noe spesialgreier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2016 Kan bruke clutch til 3b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2016 Clutch til 3B? Audi 200 20v ble levert med 016-kasse, og dét passer i alle fall ikke. Det interessante her er om jeg kan bruke clutch fra 01A på en 01E-girkasse. Enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2016 3B ble levert i S2 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2016 Det stemmer - men det hjelper meg lite når jeg ikke aner hvilken girkasse det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2016 Anyhow. Fant ut i delekatalogen - takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2016 Clutch går om hverandre hva girkasse angår i forhold til 01a/01e. Det er svinghjulet som er tilpasset clutch, og 3b/7a svinghjulet er mer eller mindre identisk. Aby kom originalt med dobbeltmassesvinghjul med brønn, og har derfor annen clutch enn 3b. Men girkassemessig går det om hverandre. Har for eksempel brukt en 01a girkasse på en original aby clutch pakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...