#1 Skrevet Juli 28, 2016 Noen som har et fungerende rele å sende i posten? Det som står fra før er et sort enkelt rele. Til bil med 4 el vindu og soltak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2016 Hva heter relet? er det ett nummer på det? jeg har mangen liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2016 Den e god Må pelle av dekselet en dag og sjekke nummeret. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2016 Har en kasse med rele fra C4 liggende, så om du har nr kan eg sjekke om eg har riktige. Holder til på Sotra vest så ikke så voldsomt langt unna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2017 (endret) Da kom jeg på at jeg manglet dette igjen etter bilen ble kjørbar. Håper noen har et sånt. Skal på treff i helgen om noen kan ta med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...