#1 Skrevet Juli 30, 2016 Hei Trenger en ABS sensor til en audi A6 2,5 tdi quattro c4, finner ikke noen som ligner på den jeg har, den er med flat kontakt, alle de andre er med rund kontakt. noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har sett at på biltema har dem er sensor som ser ganske like ut, http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Bremsesystem/Bremsestyring/ABS-giver/ABS-SENSOR-VW-2000026583/ men veit ikke om det blir noe bra om den må skjøtes. har sjekka på møller, der kosta den 2770,- syns det er litt stiv pris noen som veit om noen forhandler som har som ikke koster så veldig my? kan leve med halve prisen litsomn ^^ takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2016 Jeg kjøpte da foran på Mekonomen for et par år siden, der kostet noen hundrelapper pr stykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2016 mekonomen har ikke, hvertfall ikke i følge nettsiden dems, skal prøve å ringe dem på mandag ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...