#1 Skrevet Juli 31, 2016 Etter en lang, fin sommer, møtes vi igjen på Peppes for litt uhøytidelig hygge! Har du vært med på noe moro i sommer? Ny kjærre? Same old? Ingen temaer er tabu, og det er akkurat DU som lager lokallaget til det det er! Møt opp, det er masse fri parkering i nedre bydel (på oversiden av Nedre Langgate, vel å merke..) bare du kikker litt. Peppes har en rikholdig meny vi får en god rabatt på, men det er selvfølgelig også lov å bare komme innom for en prat. Vi starter som sagt ca. 18:30, men det er bare å komme og bli så lenge man vil! Jeg kommer, kommer du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Jeg kommer med samme gamle bilen min Woah-woah-woah..... Ey!! Hvorfor neste Torsdag og ikke førstkommende?? Hva skjedde med det forutsigbare "Første Torsdag hver måned" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2016 Vi fant vel ut at det var veldig tett opptil/i ferien, (joda, noen har ferie på sommeren!) og håper et treff litt nærmere hovedtreffet kan samle flere! (Vi har vel stort sett hatt det 2. torsdag i august, vi har faktisk sittet alene der når vi har hatt det første torsdagen!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2016 Jammen jeg vil ha pizza denne uka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2016 Jammen jeg vil ha pizza denne uka! Det går helt fint å spise pizza denne uken, og, C-W! Vi var der i forrige uke...... Men lokallagstreffet går som normalt i august = 2. torsdagen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2016 Bump! Er pizza i morgen! Meldt pent vær og 15-16 grader, så det er ingen unnskyldning! Kom og fortell om DINE planer for hovedtreffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2016 Så langt jeg vet, ser det ut til å 5-6 stk som kommer og en kanskje, så det er god plass rundt bordet som er bestilt til 12 pers! Nå kommer sommeren tilbake igjen, så det er bare å sette av tid til rund mat eller en prateøkt på Peppes i kveld! Gjort noe spennende i sommer? Skal du på Rudskogen?? Vi kan sikkert prate om noe annet, og..... Vi sees, vel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2016 (endret) Kjapt referat: 9 medlemmer på plass på fin kveld, god stemning og bra mat. Dessverre hadde Peppes endret rabattavtalen vår (igjen!!), så de fleste havnet utenfor.. Vi skal ta det opp med Peppes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...