#1 Skrevet August 1, 2016 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2016 Jupp Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2016 Om det er samme som brukes på golf [emoji14] Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2016 Skulle til å skrive det samme, ser likt ut som til golf 4, isåfall har jeg og en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2016 1/4" bitsfeste funker også til nød. Mener det var det jeg måtte brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2016 kan stemme, brukte en sånn forlenger i 1/4" første gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2016 Har prøvd med 1/4" og spesialverktøy. Var to vidt forskjellige verdener [emoji14] Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2016 Da har jeg fått låne av mr Gjellestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...