#1 Skrevet Juni 21, 2005 Er det noen av dere her i bergen som har sett en rød passat som skal være kommet eher for noen uker siden. Solgt av Heidi F. Rustand... Samme eier som hadde bilen min. Skal visst ha solgt den til en her i bergen. Lav rød passat med fin styling. Jan Gunnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 Er det noen av dere her i bergen som har sett en rød passat som skal være kommet eher for noen uker siden.Solgt av Heidi F. Rustand... Samme eier som hadde bilen min. Skal visst ha solgt den til en her i bergen. Lav rød passat med fin styling. Jan Gunnar såg ein rød passat idag. bp reg. den var senka men såg ingen styling. såg den bare fra sida og baken. hadde forresten ole brum (trur eg) solskjermer i sidebak vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2005 Hvor så du denne? Kunne tenke meg å ta den i nærmere ettersyn... Skal visst være veldig pen og gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2005 Hvor så du denne? Kunne tenke meg å ta den i nærmere ettersyn...Skal visst være veldig pen og gjennomført. eg låg bak den fra loddefjord til straume. den såg ganske orginal ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2005 såg ein rød passat idag. bp reg.den var senka men såg ingen styling. såg den bare fra sida og baken. hadde forresten ole brum (trur eg) solskjermer i sidebak vinduet min sin gamle bil var KF reg å den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...