#1 Skrevet August 1, 2016 Hei. Skal lakkere min touran nå igjen. Bli blå nok en gang. Men usikker på hvilken blåfarge jeg skal velge. Håper dere har noen forslag til meg? Gjerne bilder og en kommentar med lakk koden til den blåfargen 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2016 Hva med noe så sprekt som LY5Q/E9 Sepang blå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2016 Har vurdert denne ja. En kompis av meg har den på sin ekstremt bredda Audi Tt. Sinnsykt rå farge i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2016 (endret) Husker ikke lakkkoden men eldre v70r blå farge er også veldig fin skal se om jeg finner et bilde�� laser blue tror jeg den heter. Googler du v70r blå ser du fargen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2016 Ikke lenge til den skal lakkes nå. Sitter med noen farger å prøver å bestemme meg mellom. Ford imperial blue, Volvo ocean blue, Audi scuba blue Hva tror folket? Er en touran 1t1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2016 Da er bilen lakkert. Ble en Ford farge. Men ikke imperial blue. Bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...