#1 Skrevet August 1, 2016 Hei har demontert en vr6 24v 4motion og satt det i en norsk bil hvordan får man dette godkjent hos BT ? Hva trengs og hvordan skaffe ? Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2016 i hvilken golf? mange å velge i her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2016 Golf 4 2001mod stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2016 Skal du ha framhjulstrekk eller firehjulstrekk? Gulvet på framhjulstrekk og firehjulstrekk er ikke likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2016 Begge bilene er levert med 4motion . Den bilen motoren står i nå er org 1.9tdi 4motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2016 Bjørnar Breddari (eller var det Beddari) har vel godkjent dette en gang før? Ville kontakta han for å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2016 Begge bilene er levert med 4motion . Den bilen motoren står i nå er org 1.9tdi 4motion Da burde det gå greit. Send en søknad til biltilsynet, så får du svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2016 Er det noen som har en mal eller noe på en slik søknad ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2016 Den får du på mail om du tar kontakt med ombyggings gruppa Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2016 Jeg har, send meg en PM med din e-postadresse, så kan jeg sende malen til deg. Filformatet var vist ugyldig for forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...