#1 Skrevet August 1, 2016 Tid for træff! selv om sommeren er kommet for fullt i Bergen siste dagene så er det bare å stille opp! Har sjøl ikke tid dessverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2016 Blir vel bare å stille seg under broen! Eg kommer meg endelig på treff igjenn! Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2016 Kan hende jeg tar en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2016 Tenker jeg gjør et forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2016 Får se om jeg også tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2016 Da er eg borte med Kranen Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2016 Fikk desverre ikke komt meg dit i dag, måtte ut i garasjen for å selge en dieselvarmer... Bra oppmøte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2016 (endret) Hei jeg er ny i klubben og lurer på om det er noen spesiell grunn til at treff er lagt til Tirsdag, Ser jo ut til å være et problem for folk midt i uken ☺ Hvor kan jeg få tak i klubbmerker ? Jeg tenker høyt ( Hmm, denne lenken har vært åpnet over 40 ganger siden jeg la inn spm. og ingen hadde tid/vet hvor jeg kan få tak i klubbmerker, merkelig. I forumet ellers står det at lokallagsleder har klubbmerker men kan også selfølgelig kjøpes på nett men nesten 100.- kr. i porto burde jeg slippe når merker sikkert finnes i Bergen. Jeg får se om jeg finner ut hvem som er lokallagsleder selv og sende en mail. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2016 Alt ordner seg :-) men må vel til optiker igjen :-) var jo lett å finne den adr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...