#1 Skrevet August 2, 2016 Overhalt aan topp Skal være byttet styringer/tettninger og slipt ventiler samt planslipt Toppen ble også polert/portet samtidig som den ble overhalt. Ikke brukt etter dette Står uten løftere og kammer for øyeblikket, men disse kan følge med Fikk med toppen på noen deler jeg kjøpte, så har ikke så mye kjennskap til den. Men all jobben er gjort av motorverksted 4000,-/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2016 Bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2016 Kan sende deg noen bilder på face 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2016 Sende bilder til meg og? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2016 Sender du bilder til min mob 404 93483 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2016 Er denne solgt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2016 Denne er så godt som solgt ja dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...