#1 Skrevet Juni 21, 2005 Se info http://rsmodels.net/index.php?mode=compare&select_car%5B0%5D=10&select_car%5B1%5D=19 Stemmer det at bredde på S4 sedan er 1804 mm, mens S2 sedan er enda bredere, 1930 mm? En S2 er da mye trangere enn S4, eller hva?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2005 Tror begge er "feil" jeg, i forhold til bredden vi bruker i norge iallefall. Antageligvis er verdiene her oppgitt medregnet speilene, for S2'n er ikke så bred i karosseriet. Speilene på B4 karosseriet stikker nok lenger ut enn på C4 karosseriet, pga utformingen og at de er montert nede på døren, så da kan det nok stemme. S6'en min er oppgitt til 178cm bredde i vognkortet, det samme er et par andre jeg sjekket Caben jeg hadde før står oppgitt med 172cm, den har samme skjermer, fangere etc. som S2'n. 90'en min (typ89), står oppgitt med 170cm cm, og har jo originalt mindre hjulbuer enn B4'ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...