Induksjonsvarmer: Løsne mutter for styreledd

Anbefalte innlegg

Jeg var hos møller for å ta firhjulskontroll men de klarte ikke justere på høyre siden ettersom det indre styreleddet satt fast.

Ettersom de operer på fastpris antar jeg de ikke bruker altfor mye tid og energi på å fikse det så tenkte jeg at jeg skulle gjøre et forsøk selv før jeg gjør som møller anbefaler og bytte indre og ytre styreledd for dette fine sume av 8500,- (inkl jobb).

Har prøvde med gassbrenner og muskelkraft men trur ikke gassbrenneren på biltema gir nok varme.

Er det noen her inne som har tilgang til en induksjonsvarmer som kunne være intr å hjelpe en stakkar kar med å løse styreleddet??

(mot betaling selvsagt)

Mvh

Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av det som sitter fast?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en ringerunde til noen lokale verksteder og hør om de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert klare å varme det med noe annet enn induskjon også, om den er vanskelig å få tak i, for eksempel en "sievert brenner" slik som rørleggerne bruker, mye mer varme fra den enn biltema brenneren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bør også funke! Dog på eget ansvar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.