Anbefalte innlegg

jeg hiver meg også på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandinavia solfilm legger mye solfilm her i kvinnherad kommune.. de reiser rundt hele landet og legger.. De har også klubb rabatt..

 

Ta kontakt med Stian Wang (forummedlem) for konktatinfo til dem, om dere ikke finner noe.. Han arrangerer mye soting her rundt om for dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en på treffet sist som hadde sotet hele veien rundt med dem.. Ble veldig bra syntes jeg, ved første øyenkast! Kunne ikke se noe før jeg rullet ned vinduet og så litt krøller helt øverst, men ble fortalt at det gikk seg til etterhvert, hmm..

 

 

Prisene var visst greie, rundt 4k for noe sånt som min bil, av og til enda mindre for en småbil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med Mobilglass oppe på Kokstad her nå.

 

Hvis vi er noen biler, sånn 5 - 8 - 10 stk så kan de lage det til så de har 2 mann som står en dag.

De demonterer alle dørtrekk både på sidedører og bakluke.

Snittpris ca 5.000,- kr

 

30 års garanti på solfilmen.

 

Noen som har erfaringer med de? De holdt på å legge solfilm for Jæger når jeg var der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nesten så jeg vurderer en tur.

 

Er 5000 for alt utenom frontruten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med Mobilglass oppe på Kokstad her nå.

 

Hvis vi er noen biler, sånn 5 - 8 - 10 stk så kan de lage det til så de har 2 mann som står en dag.

De demonterer alle dørtrekk både på sidedører og bakluke.

Snittpris ca 5.000,- kr

 

30 års garanti på solfilmen.

 

Noen som har erfaringer med de? De holdt på å legge solfilm for Jæger når jeg var der oppe.

 

: haha : 5 laken ? Da bør han regne over tilbudet sitt en gang til. Syns det ble et dårlig tilbud. men veldig bra du sjekket Kristoffer: ja :

I følge kalkulatoren til Riis Bilglass ( se link under) Så må jeg ut med litt over 3500kr på S2'n. Så enten må de gjøre en dårlig jobb (utifra prisen å regne) siden prisen er så lav, ellers så er Mobilglass i en fantasiverden hva angår prising..

http://148.122.219.137/forbruker/Solfilm.asp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok ikke "rundt hele" nei. Jeg spurte hvertfall ikke om dette, da regner jeg med at det ikke er :lol:

 

Jeg mener han snakket om 3500,- for min Golf V sist jeg snakket med han, så 5' er nok en veldig generell pris (såkalt "snitt" :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis Bilglass har jeg dårlig erfaring med, brukte de på forrige bilen og den var inne til reklamasjon 2 ganger og det så ikke spesielt bra ut da jeg kvittet meg med bilen heller (vell å merke mener jeg personlig at dette er ting som skal være strøkent)

 

Scandianavia solfilm som nevnt tidligere i tråden her derimot har jeg brukt på Golfen nå og det ser vakkert ut :)

Har fått lagt hele veien og betalte ca 4000 ink moms. 7 års garanti på arbeid og film.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst noen finner ett bra tilbud (3-4000,-) for rutene bak på en golf 4 så er jeg med på gruppekjøphvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.... kanskje noen skal høre med Scandinavia igjen?

Ring å si vi er kanskje 8-10 stk som ønsker å legge?

 

Pris på:

Golf 4/5 (regner med disse er ganske like)

Audi A4 stv

Audi A6 stv

 

Og kanskje sedan også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Eg har sendt en mail til Scandinavia nå.

Der eg har nevnt at vi er endel biler i Bergen som ønsker solfilm.

Har spurt om ca priser på div biler.

 

Tråd blir oppdatert når eg får svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil ha på min A6 frem te B-stolpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For 4000 er jeg også med- a4 stv 2007 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager egen gruppekjøp tråd eg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har sendt mail til scandinavia solfilm og her er svarte eg fekk.

 

 

Hei Kim, Prisene står på http://www.scandinaviasolfilm.no, alle priser er til B- stolpen kr. 1500,- i tillegg for framruter. De som er medl. i vacn. har 20% på disse prisene. Evt. spørsmål om tid så ring 99486397OBS. Kan bli noe vente tid pga stor pågang. Mvh Bjarte

 

eg spurte ang "gruppe kjøp", men vi har jo 20% der da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åii såpass da er d jo egentlig bare for vær enkel å bestille da ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lett med om det blir gruppekjøp med gode priser! :)

Høres meget bra ut med de 20% da! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har laget egen tråd om dette, greit og få samlet en god gjeng før vi booker han karen i Scandinavia Solfilm.

Mulig vi klarer og presse prisen litt til ned, dersom vi stiller endel biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.