#26 Skrevet April 27, 2006 Du er flink...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2006 No må jo det bli toningpå meg oxo då. Håper ikke det blir så dyrt pga avant da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 27, 2006 Koster vel det samme for meg som for deg da rute størrelsen er noenlunde lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 27, 2006 Hvem som driver dette da? Kan ikke akkurat lese noe firmanavn eller kontaktnr her... Garanti på arbeidet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 28, 2006 7 års garanti. snakk med thomas for å få opplysninger om firmaet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 28, 2006 Hvem som driver dette da? Kan ikke akkurat lese noe firmanavn eller kontaktnr her... Garanti på arbeidet? Sendt deg info på PM J. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 28, 2006 Jeg vil gjærne ha opplysninger om dette firmaet. Å få til slike avtaler er BRA JOBBET. Mvh. Roar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 28, 2006 Sendt deg info på PM J. TThomaz Kan jeg også få denne infoen ?? /Roar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 29, 2006 Kan jeg også få denne infoen ?? /Roar:) Sendt info på PM til deg Roar. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 29, 2006 Sendt info på PM til deg Roar. TThomaz kan du sende litt info til meg og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2006 Sendt PM md info TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 11, 2007 Hei Thomas. kan du sende litt info til meg og? Mvh. Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 11, 2007 Jeg snakket med disse før påske, og avtalte å legge solfilm på bilen min, hørtes veldig grei ut og visste tydligvis hva de snakket om. Så jeg har bestemt meg for at de skal legge film på stue vinduene mine også (ikke sotet glass der, men kunn for hindre innsyn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 12, 2007 Hei Thomas. kan du sende litt info til meg og? Mvh. Thomas PM er sendt til deg! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 12, 2007 Slenger du ut litt info i PM-boksen min også Thomas? Er avtalen så god at den ikke tåler dagens lys her i tråden, hehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 19, 2007 noen bilder av arbeide de har gjort?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 21, 2007 Sender du meg en PM Thomaz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 21, 2007 send litt info til meg oxo da thomaz.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 22, 2007 Slenger du avgårde en pm til meg også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 22, 2007 Done deal!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 23, 2007 Ser ut til at de gutta der får nok å gjøre. Sender du litt info til meg Thomas? Trenger litt skikkelig soting på rallyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 23, 2007 Kan du sende litt info til meg og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 23, 2007 Litt info til meg også takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 23, 2007 Kan du sende info til meg og takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 25, 2007 ingen som kunne ha lagt ut bilde av ferdig produkt? hvor i bergen hører disse gutta til då? må ha sotings eg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...