S4 B5 braketter for feste av tåkelys i frontfanger.

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter braketter til å feste tåkelysene i frontfangeren på en S4 B5, det er kun S4, RS4 og RS6 som har disse brakettene.

På S4'n jeg kjøpte satt det noen led-striper som slettes ikke så bra ut, og de har selvfølgelig fjernet brakettene til de originale lampene.

Delenummer er: 8D0 941 705A og 8D0 941 706A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Ingen som har skrotet en S4 fanger og kan avse disse brakettene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.. Noen som har disse brakettene liggende og vil kvitte seg med de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles på utkikk etter disse brakettene. Er vel facelift som har disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift har ikke løse braketter, men fins braketter for montering av preface lykter i faceliftfanger eller omvendt, husker ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det må være braketter for å montere facelift lykter i preface fanger. Bestilte lyktene og gitrene til fangeren og da fikk jeg de runde lyktene som vel er facelift. Brakettene til å feste de i fangeren er derimot ikke tilgjengelig lenger. Og festene i fangeren stemmer ikke med noe.

 

Får smi noe selv hvis ingen har de liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

preface har trill runde lykter litt innfelt i gitterene, facelift har litt avlange helt ute i gitteret, har du bilde av festene i fanger og lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. RS4 har da vel trill runde lykter? Kanskje det er braketter for å feste preface lykter i facelift fanger da.

 

Det er trill runde lykter jeg har og de passer ihvertfall ikke med festene i fangeren.

Fant ut at alt er skjært bort i originalfangeren for å få plass til de ledstripene, så jeg har fått tak på en ny fanger som det ble sagt at var facelift. Noe jeg ikke fikk til å stemme, men da er det jeg som har tatt feil av hva som er facelift å ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.