#1 Skrevet August 7, 2016 (endret) Jeg har en 02 modell A3 stående. Var et lite prosjekt, men når har det gått såpass med tid at den må gå slik den er. Bilen var endel av betaling og hadde litt skavanker her og der. Den har stått avregistrert noen år, og må da evt EU godkjennes og innbetales års avg. Den har/er "rigget" litt, og kan nok med fordel settes orginal. Men smak og behag! Det er montert U-orginale hovedlys ala angel eyes. Girkule er ikke orginal. Det er vært montert folie-midtstripe på panser, denne er tatt bort. Men det sitter igjen noe lim som må fjærnes. Liten bulk i venstre kanal, relativt liten (Bilde). Det har vært orginal Navi, dobbelt din Men spiller mangler. Sorte sport seter i delskinn. Sort taktrekk. Bilen står på et sett 15" med piggfrie dekk. Selges for 30 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2016 Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2016 Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...