#1 Skrevet August 8, 2016 Lurer på hva jeg skal gå for av senkesett til bilen, bytte fjører, eller kjøpe justerbart? Hva anbefaler folk? Legg gjerne ved link til nettstedet som selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2016 Jeg vet ikke hva som passer best, men justerbart er aldri dumt. Senke om sommeren, heve om vinteren. Anbefaler deg å handle av Martin Sandvik på http://www.koolart.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2016 Denne tråden må jeg følge. Gratulerer med bil, når den kommer - når har du fått estimert som utleveringsdato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2016 Har fått bilen, den kom i februar i år. Ble ikke den nye Tiguan, da de på Møller ikke viste om den kom til Norge med det første. Men er uansett fornøyd med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2016 Aha! Anyway, gratulerer. Fortsatt kul vogn ingenting er viktigere enn det! jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...