Multifunksjons ratt S6 2013.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har handlet og skal skifte ut original rattet i min S6 2013 limo til et med flat bunn.

Må flytte over knapper fra begge sider da det mangler noen funksjoner på de som fulgte med rattet, som forøvrig også kom med airbag.

Klarer å løsne den sorte tynne ringen rundt airbag hullet, men klarer ikke å løsne knappene, redd jeg skal ryke noe. Noen som vet ? Kanskje et klips eller et triks å gjøre dette på? Takker for svar her, vil få på ratt så fort som . . . . . .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være noe annet enn å løsne ut pyntelisten rundt også vippe ut knappene med plastkile eller lignende. Er kun presset inn disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ok, det må testes ut i ettermiddag, men den pyntelisten synes å henge igjen med knappene ytterst, testet dette i går .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ok, det må testes ut i ettermiddag, men den pyntelisten synes å henge igjen med knappene ytterst, testet dette i går .

Ja det tror jeg nok den gjør. Mener bare du skal løsne den litt ut også kommer du til knappene. Så vil alt løsne samlet. Knapper og list settes sammen før montering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

Det var en plastplugg som satt ytterst mot ratt under knapper som holdt igjen knappene, brukte en plastsparkel for å holde mot når jeg vippet den ut med en liten skrutrekker. Men før jeg tar av ratt i bil og begynner å montere dette, så lurer jeg på en ting. I og med jeg skal flytte over knappene fra original ratt som har flere funksjoner enn de knapper som sitter i det ny innkjøpte flat bunn ratt, så må jeg kanskje flytte over ledningene også fra originalt til flat bunn ratt ? Mmmmmmmmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

Da fikk jeg super hjelp av Tomas ( Oemvwshop) idag til skifte av ratt, var usikker på det med knappene.

Vi flyttet over ledninger, knapper og f1 gir sjalterne, ble knall bra ! Tusen takk Thomas, han kan anbefales, har et verksted nord i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.