#1 Skrevet August 10, 2016 Skulle gire fra 3 til 4gir,men dette lot seg ikke gjøre. Det er/var ingen ulyder fra girkassen. Har koblet av overførings stagene, ingen bedring. Kan jeg anse kassa som søppel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2016 Hva mener du? Får du den ikke ut av 3 gir ved å prøve rett på armen på kassa? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2016 Det er riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2016 En bekjent hadde det samme problemet på en Golf III. Løsningen ble å bytte girkasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2016 Men den drar i giret om du tar ut clutchen? Så ikke drevet er skrellet for tenner? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2016 Ingen ulyder,drar som den skal når clutcen slippes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2016 Kan det være skifte armen i kassa? Tatt i hardt da, prøv men du dytter bilen fram og tilbake.. Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2016 Rolig kjøring. Har prøvd det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2016 Gjorde det samme med 3 gir på ein golf 2 TD en gang ble kassebytte var ikke snakk om å få den ut av 3 gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...