#1 Skrevet Juni 21, 2005 Har en S4 92-mod. (AAN) Den går bra i de første 15 minuttene, etter det fusker den ved fullt gasspådrag. Var innom gumpens auto for å avlese feilkode, men det var ikke noe galt sa han. Turbotrykket er som det skal. 1.8 til vanlig 2.1 med overboost) Skifta også plugger i dag. Men det hjalp ikke noe. Vist man trykker litt på gassen, tubotrykket på ca 1.5-1.6 (på computeren) går den fint, trykker jeg litt til, begynner den å fuske, mister masse motorkraft. Helt orginal motor. Trenger hjelp her. Kan det være overslag i en av coilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2005 Ta ut og rens coiler og de stavene samt plugger. Hadde akkurat samme problem og dette gjorde susen for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2005 Har en S4 92-mod. (AAN)Kan det være overslag i en av coilene? Ja det kan være coilen(e). Vanskelig å måle dette. Har samme fuskingen på min og selvfølgelig ingen feilkoder. Har en coil med litt annen farge enn de andre, ser litt "svidd" ut. Satser på å skifte den ene for å se om det blir bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2005 Prøvde å bytte ut hele dekslet med coilene på fra min bror sin S4 i går. Da funket den fint. Så da er det bare å prøve seg frem til jeg finner den rette. De kunne måle det på Gumpens Auto (audi). Med oscilloscop eller å det heter. Da fant han ut for en det var som var defekt. Men det koster meg ca 2000,- Bestilte ny coil i dag, prøver å bytte den som ser styggest ut først. å se hva som skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2005 Men det koster meg ca 2000,- Bestilte ny coil i dag, prøver å bytte den som ser styggest ut først. å se hva som skjer Hvis du bestiller fra statene kommer det på ca 1600,- inkludert frakt, moms og toll. Det er prisen for 1 coil med tennrør (Spark Plug Connector). https://www.autohausaz.com/catalog/lookup_parts.cfm?SubcategoryID=7060&VehicleID=1009381&CFID=365893&CFToken=92665346 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...