#1 Skrevet August 14, 2016 Har ett 7a svinghjul med knekt trigger pinne. Hva vil folke anbefale å bruke i stedet? Tenkte borre opp og sette inn ny Best å borre opp, gjenge opp og lime den nye pinnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2016 for å få det med mulig proft hadde tatt en m8 umbrako som ikke er gjenget helt opp, skru til den bånner, helst bare det det ikke gjengede partiet stikkende ut, bruke gjerne locktite og kapp av umbrakohodet, tilpass lengden videre, er vel omtrendt 13 mm utstikk uten at jeg har målt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2016 Ja høres ut som en bra løsning Må bare finne ut hvor jeg skal sette trigger`n Trodde jeg hadde kjøpt 7a/3b med knekt trigger. Men er nok bare ett enkeltmasse fra 10v elns. var kjørt med 240mm clutch på det så nå har jeg flere uten trigger liggende synd jeg ikke fikk deg til å montere trigger i det jeg kjøpte av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2016 Skulle hatt noe annet svinghjul å sammenligne med helst, og det bør være innafor en halv grad, Bare del omkretsen av svinghjulet på 360 så se du hvor mange mm en grad er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2016 Ja skulle helst hatt det se om jeg finner ett til salgs Dumt jeg ikke så på dette før, akkurat montert ett 7a svinghjul med clutch osv på en motor Skal ha ett 3b/7a svinghjul liggende ett sted, finner det ikke igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2016 AAN DM ev. ADU DM kan sikkert brukes også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2016 Ja har et aan DM løst Burde vel ha trigger på samme sted disse, samme grad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2016 Dem har ikke pinne da men en brikke så blir vel ikke helt det samme kansje . Men du må vel dreie litt disse også for å få plass til pinnen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2016 Om du skal bruke hiddensprut kan du jo sette pinnen hvor du vil sånn ca. En annen ting man må tenke på med 10v svinghjul er at man må dreie vekk de 2 halvmånene på baksia av svinghjulet, om ikke så vil sensor lese de som triggerpinne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2016 Skal/bruker autronic sm3. Sitter dm svinghjul der nå tror jeg,som bruker org triggere nå mener jeg. Mulig også sm3 er følsomme for disse halvmånene? kanskje lettest å bare dreie av disse og kaste på 60-2 lupe trigger på veiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2016 Skal/bruker autronic sm3. Sitter dm svinghjul der nå tror jeg,som bruker org triggere nå mener jeg. Mulig også sm3 er følsomme for disse halvmånene? kanskje lettest å bare dreie av disse og kaste på 60-2 lupe trigger på veiv Mulig mulig, men skjer det noe med denne må du jo ut med kassa ? Hadde maskinert 60-2 rett på svinghjulet og montert vanlig sensor på kassa, Hvis du alikevell skal bruke sprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...