#1 Skrevet August 15, 2016 Hei Tok over et prosjekt, har overhalet og montert motoren men den vil ikke gå. er snakk om en golf mk2 16v. Har gnist, og alt er satt opp korrekt. kommer bensin inn til k-jetn men ikke ut til dysene. kommer godt med bensin til kald start dysen. er de da bensin pumpen som gir for lite trykk til at det kommer bensin til dysene?? alle slanger til dysene er renset, så de er ikke noe smuss i dem. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2016 Prøv å tvangskjøre pumpene mens du har alle dyser i hver sin flaske og løft tallerken i k jet. Da skal det komme bensin Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2016 Takker for svar. skal prøve de i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2016 Dersom pumpene leverer for lavt trykk, vil dysene allikevel ikke åpne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2016 Er det mulig å sette tenninga 180 grader feil på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2016 da har jeg prøvd og tvangskjøre pumpen, de rener så vidt av dysene når jeg gjør dette. er de da pumpen som leverer for lite?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2016 Løftet du på tallerken inni luftfilterboksen når du tvangskjørte pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2016 Jepp den ble løftet, kom litt mere da. har bestilt ny pumpe så får vi se ettervert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...