Anbefalte innlegg

Har problemer med clutchen ikke kopler 100% ut det vil si at det er vanskelig og få bilen i gir og kjøre.

Har luftet clutchen ut uten at det hjelper.

Er det nogen der ute som har hatt samme problem ?

Er det master cylinderen som lekker eller er det slidt clutch/trykkplate/lager?

Det er ingen lekasje eller ulyder i bilen ( Ut over at 1,4Lmotoren har en fryktelig gang: rolleyes)

Ingen ulydet eller vibrasjoner i clutch.

Clutchen slure ikke (75HK dau bil)

Har ikke lyst til og skifte clutch hvis det er master cylinderen som er gåen eller omvendt.

I tillegg er dette ikke sååå kjekk en skru jobb og skifte ut clutch hvis jeg kan ungå dette: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper gangen i 1,4-motoren din er skjørtebank, ganske vanlig på den motoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iogmed du sier det ikke hjelper å lufte clutchsystemet, Tipper jeg at fjærene på clutchens trykkplate er slitt/slappe slik at trykkdisken ikke legges ordentlig ifra lamellplata når du betjener clutchpedalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iogmed du sier det ikke hjelper å lufte clutchsystemet, Tipper jeg at fjærene på clutchens trykkplate er slitt/slappe slik at trykkdisken ikke legges ordentlig ifra lamellplata når du betjener clutchpedalen.

Er vel egentlig enig i dette da det ikke er luft i systemet og det ikke er problemer med og holde clutchen inne(ingen sig i pedalen/lekasje internt i master cylinderen. Jeg hade vel bare et lille håp om og ikke skulle kjempe ut girboksen men den gikk nok ikke gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper gangen i 1,4-motoren din er skjørtebank, ganske vanlig på den motoren.

Tja mer 200K på telleren er dette vel godt på vei til og gi opp.-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.