#1 Skrevet August 15, 2016 Yr melder sol og 20 grader så da er det bare å stille opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2016 E det treff i morgen alt? Er vel bare å droppe planene om å ikke gjøre noe som helst. Og heller vere med å sparke dekk! Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2016 2 uker går fort det! satser på rekord oppmøte i morgen da? hehe *optimist* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2016 Rekord oppmøte om du lagde tråden litt tidligere [emoji849][emoji87][emoji87] Eg prøver lykken og ser om s2en kommer seg ditt! Skal ikkje stå på meg denne gang verfall haha Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2016 Får vel gjøre som alltid å stille jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2016 Kan desverre ikke. Overtid til 2100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2016 Står på motsatt side av hekken fra legevakten Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2016 For en heftig Amarok! [emoji7] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2016 Helt Grei bil det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2016 Kan hende at det passer at eg svinger innom etter gammalt. Køyrer ikkje vag for øyeblikket men det får heller våge seg Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2016 Kan hende at det passer at eg svinger innom etter gammalt. Køyrer ikkje vag for øyeblikket men det får heller våge seg Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk Neste treff blir vel 30 august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2016 Haha, så våken er eg ja. Kjekt med unger som holder deg våken om natta... Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...