#1 Skrevet August 18, 2016 Selger diverse foringer til bakstilling til b5. Bud over 1kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2016 50 kroner = ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2016 50 kroner = ) Hehe, må nok endel høyere enn det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2016 Jeg la da på 49 kroner ifølge førstepost hehe. har du en oversikt over hvilke foringer det er å plassering? Hadde vært kjekt med nye foringer i bakstillinga, men må vite om jeg mangler noen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2016 Jeg la da på 49 kroner ifølge førstepost hehe. har du en oversikt over hvilke foringer det er å plassering? Hadde vært kjekt med nye foringer i bakstillinga, men må vite om jeg mangler noen da Har tatt bilde av etiketten på alle eskene hvor det beskrives hvilke foringer det er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2016 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2016 200,- Kjøpte dette nytt hos Hansen Motorsport tidligere i år. Koster ca 3600kr nytt og disse er jo nye. Hadde håpet å få igjen 3000kr for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2016 Oppgi minstepris da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2016 Oppgi minstepris da... Får nesten ta 3000kr som utgangspunkt. Men går ikke mye ned. Har planer om å kjøpe meg en b5 tq som til og fra jobben bil, så finner alltids en måte å få brukt de på om de ikke blir solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2016 500 Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...