#1 Skrevet August 19, 2016 (endret) Finn.no link: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83553732 Det er ganske vemodig, men denne bilen skal nå selges. Jeg putter for mange km på den i løpet av året. Dette er jo som de fleste av dere vet et råskinn av en bil. Dette er den råeste passaten VW har produsert i mine øyne. 3,6L VR6 FSI med 300hk, 4motion og DSG kasse som har fungert perfekt i mitt eie. Det er mange eiere av kjekke biler som har sett noe lange ut i maska når den har dratt fra dem for å si det slik! Selv enkelte Tesla eiere har blitt noe sjokkerte Foruten et H&R Monotube senkesett så er bilen original. Originalt understell følger med og kan monteres i forkant av kjøp dersom kjøper ønsker det. Senk står ikke i vognkort. Ettermontert bluetooth handsfree integrert med bilens anlegg. Bilen har nå kjørt ca.176.000km EU ok til 2018. Årsavgift for 2017 er betalt. Den har blitt påkjørt på førerside bak i januar 2016 og alt er rettet opp hos Møller. Man kan i en gitt vinkel se fargeforskjell i sola på fangeren bak etter omlakkeringa. Men man må være heldig for å finne det Bilen selges med full tank, EU godkjent og uten heftelser. (Det er pant i bilen nå, men dette blir sletta ved salg). Det følger med 2 sett originale Omanyt felger med 4 vinterdekk og 4 sommerdekk (sistnevnte bør skiftes ut). OZ Futura som står på bilen nå kan følge med mot tillegg i pris. Her er det sommerdekk som holder flere sesonger til. Den har noen bruksmerker, steinsprut her og der. Jeg kjenner ikke til noe rust annet enn overflate på enkelte deler i understell som vanlig. Det har blitt gjort utbedringer for sinkslipp/rust av Erik Arnesen Bryn på de vanlige plassene. Det finnes meg bekjent kun 2stk av denne bilen i Norge! Denne bilen har avtagbart hengerfeste og du kan trekke opptil 2200kg med den. Det er ingen problem for denne bilen å drasse på denne vekta Mer kan leses i tråden her: http://forum.vacn.no/showthread.php?277631-Robin-sin-quot-nye-quot-Passelat-R36 Litt bilder: (det første tatt av Joackim Næss) (flere bilder i finn.no annonsen) (Før senk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2016 Da er den store servicen tatt hvilket inkluderer følgende: - Skift av motorolje/filter - Skift av haldex olje/filter - Skift av støv/pollenfilter - Skift av luftfilter - Skift av bremsevæske I tillegg kommer alle de andre punktene som Møller går i gjennom som smøring av dørhengsler/stoppere, panserkrok, soltak/skinner og visuell kontroll etter lekkasjer, hvor mye bremser som er igjen, lys, understell etc. Høyre xenonpære er død, men jeg skifter begge xenonpærene i morgen (fredag 02.09.16). Ellers var alt på stell. EU blir gjort i løpet av september, før bilen selges Skift av girkasseolje skal ikke gjøres før om 20.000km (hver 60.000km). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2016 Spottet bilen i Hokksund i dag, nydelig bil[emoji4] solgt? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2016 Spottet bilen i Hokksund i dag, nydelig bil[emoji4] solgt? Sent from my iPhone using Tapatalk Sorry for tregt svar! Den er ikke solgt enda nei. Om du vurderer å kjøpe så kan vi alltids bli enige om å møtes en plass langs veien mellom Stavanger og Drammen slik at du får prøvekjørt og sett på den ordentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2016 (endret) Jeg havner i samme båt som deg med en sånn bil, så jeg får nøye meg med diesel Passat og prøve å få den til å ligne[emoji6] den er virkelig fin denne bilen din altså og lett å se at det ikke er en standard Passat [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2016 Da ligger bilen på finn med nye bilder http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83553732 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2016 Ny pris på finn.no nå, link i posten over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2016 Bumper denne. Bilen er nå også EU godkjent (27.10.16) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2017 Nå ligger den på finn igjen https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83553732 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...