Har mistet info om radiostasjon i FIS.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ettermontert RNS-e i min S6 fra 2000. Har laget en kabel fra speedometer og ned til can H og Can L og alt virket som det skulle. Enheten skrur seg av å på med nøkkel , lys følger med bilens lys. Navi en vises i FIS og radio stasjon vises øverst i FIS.

Men så en dag ble den øverste skjermen sort....

Byttet her en dag til nytt speedometer med Chromeringer og ny lcd skjerm og da viste den "aux" øverst -noe som var helt riktig. Men etter to turer med bilen ble den sort igjen.

Har prøvd "alt" uten hell..

Har en feil kode i rns-e : instrument cluster, impausible signal intermittend. (J285).

Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den øverste delen av skjermen er i orden for den viser tekst om at jeg må presse ned bremsepedal før jeg velger gir,og den lyser gule signal ved feks lute spylervæske.

Har kodet ch 17 62 til 5. Altså navi og radio visning.

Har også sjekket og både can H og can L Har god kontakt og virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All navi info virker som det skal. Og Compass virker. Eneste er klokka på rns-e ,den er helt på bærtur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å nedgradert sw fra 2013 til 2005 og da kom all info tilbake. så oppgraderte jeg den igjen pga jeg trenger aux in og det er ikke mulig med 2005 sw. da mistet jeg info igjen...

kan det være pga at 2013 sw er for ny for min FIS?

er det noen som vet fra hvilket år man kan kode aux in? at jeg kanskje må skaffwe meg en dvd fra feks 2008..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.