Vacuumventil (passer fra mange VW/Audi) - delenummer 171 919 825

Anbefalte innlegg

Klarte å knekkee ene nippelen på min GTI i dag ved montering av vauum-måler, så trenger en annen en. På Golf 2 har den visstnok som oppgave å vise når man kjører "økonomisk", på instrument fra tidlig GTI (84-85). Sitter som sagt på mange forskjellige biler, blant annet Audi 100/200, Passat/Santana, Golf 1 osv. Har du en delebil, sjekk om du ser en sånn en i motorrommet.

 

Bilde:

s-l1600.jpg

 

Nye finner jeg selv, men skulle helst ha hatt fortest mulig.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en delebil stående med en sånn en? Enten en typ44 100/200, Passat B2, Golf mk1/mk2 GTI, Jetta, Scirocco osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt en mail til han, for prisen er jo nesten dobbelt så mye som ny fra Classic Parts. Hadde totalen i det minste vært under momsgrensa, så hadde jeg kjøpt med en gang. Ikke at det egentlig har så stor betydning om det blir 300,- eller 600,-, men føler ikke at sistnevnte pris kan forsvares:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.