#1 Skrevet Juni 21, 2005 Denne versjonene har både høyde og hardhet justering. Men gjelder dette bare foran? Kan ikke finn noen justring i "rompa" på caben. Litt for myk der vøtt'e Eller har jeg blitt lurt? Trodde noe av poenget at man skulle kunne justere alle 4 demprene og ikke bare de foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2005 hvis det er som gule koni dempre må du trykke dempern i bånn og vri tror du skal kjenne noen knep, du må ha dempern løs får og få det til ekke sikker på hvilken vei du skal vri men regner med at det er den samme som da du drar til en skrue for og få den stivere og omvent for og få den mykere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 Når jeg skulle justere demperene bak på RS2'en min måtte jeg spenne dem opp i skrustikka. Så brukte jeg vannpumpetang og skrudde av feste øverst på demperen. Så var det av med "gummi-klossen", trykke demperen i bånn og justere med umbraco nøkkel. Skrudde så isammen og monterte på bilen. Vet ikke om det er likt på cabb'en din, men slik måtte hvertfall jeg gjøre det. Mvh, Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2005 hvis det er som gule koni dempre må du trykke dempern i bånn og vri tror du skal kjenne noen knep, du må ha dempern løs får og få det til ekke sikker på hvilken vei du skal vri men regner med at det er den samme som da du drar til en skrue for og få den stivere og omvent for og få den mykere Det virker som jenta blei fastere i rompa nå Jepp gjorde slik som deg. Trykte demperen i helt i bånn, kjente den glei inn i et spor når jeg vridde den litt. Brukte umbrakonøkkel for å skru denne rundt. Å skru med klokka blei den stammere. Fra - til + så var det 360 + 180 grader turn. Har vel stilt det på 90% på det hardheten. Så får vi se hvordan det går over fjellet i morra. For foran er det jo enkelt, Bare frem med KW "nøkkelen" og vri på toppen av demperen- skulle vært litt enkelt bak også, litt tungvindt men det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2005 Når jeg skulle justere demperene bak på RS2'en min måtte jeg spenne dem opp i skrustikka. Så brukte jeg vannpumpetang og skrudde av feste øverst på demperen. Så var det av med "gummi-klossen", trykke demperen i bånn og justere med umbraco nøkkel. Skrudde så isammen og monterte på bilen. Vet ikke om det er likt på cabb'en din, men slik måtte hvertfall jeg gjøre det. Mvh, Morten Var inne på den tanken også. Virka som disse ikke var gass fylte (slik som H&R jeg hadde) Men syntes det blei for gale å måtte gå til slik drastisk tiltak. (står vel et eller annet på den tyske brukanvisningen- men det tugår) Så jeg gikk for "koni" versjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...