Anbefalte innlegg

Hei

Har en audi a6 2,5tdiq c4 1996 model

Sliter med at den viser fil på høyre abs sensor med vcds kablen min (orginal cabel)

Prøvde å bytte kabel abs kabel, forsatt feil på høyre side bak

Prøvde å koble ut abs sensoren på vestre side får å se om den får feil melding på vestre side, da kom det ikke noe feil melding opp

Så tenker det kanskje er abs hjernen som er gåen, haren annen jeg skal prøve men får ikke programmert den, står at jeg må ha en login kode får å code om abs en

Noen som veit hva koden er?

Eller har andre forslag til hva feilen kan være?

Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man programmere inn ABS-hjernen på C4...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket abs kransen på drivknuta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sjekka abs kransen, men får abs feil melding i instrumentet før jeg kjører av gårde, burde ikke vært abs feil før jeg kjørte om det skulle være abs kransen? Eller

Men dro ut kablen til venstre abs sensor, og da ingen feil melding på vcds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært borti at den store multikontakten inn til ABS hjernen på venstre side i motorrommet har hatt mye irr på kontaktene og forårsaket uforklarlige feil. Anbefaler at kontakten tas av og sjekkes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for forslag,

har sjekket denne kontakta til abs pumpa på venstre side i motor rommet, den var fin, ingen tegn til irr.

Men noen som veit om man må kode om abs moduel som sitter i baksetene eller om denne er kun å bytte og koble av batteriet?

Prøvde å sjekke Km/t lesningen man kan få fra abs speed sensorene som man kan få frem på vcds, der fikk jeg gode tall på forand men bak så var det litt men dårlig lesning på vestre bakhjul og ikke noe på høyre bakhjul

har sjekke kontaktene til abs sensoren bak begge siden, også sjekket at det er kontakt fra kontakt stykke til abs hjernen og til kontaktene til abs sensor

Noen som veit hcor mye volt det skal på være inn på abs sensoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.