#1 Skrevet August 27, 2016 (endret) Siden den ikke var startet, kan jeg like gjerne begynne.. Her er noen uredigerte smakebiter, jeg har vel 555 bilder til.. Som vanlig: Si fra hvis du ikke vil ha bilen på trykk, vil ha full size på epost, og i utgangspunktet kan du bruke bildet til hva du vil så lenge du nevner meg som opphavsmann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2016 - - - Updated - - - Takk for god underholdning, gutter & jenter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2016 Jeg har noen bilder jeg også. ikke noe teknisk bra bilder som over her, men man ser at det er biler som har det morro hvertfal her er en liten filmsnutt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2016 litt fler - - - Updated - - - enda fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2016 (endret) Mye bra der da, Robin! Edit: Med sirkulær polariseringsfilter ser man gjennom rutene lettere, men du har jo mye bedre kontroll på lang lukkertid enn meg så det er igrunn bare flisespikkeri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2016 På langt nær noen kunstverk fra meg, men kanskje artig for noen uansett. Takk for god underholdning i regnet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2016 Ble glatt idag ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2016 Var litt glatt i dag ja , forresten noen som fikk noen tøffe bilder av min Imola gule S4 B5 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2016 Idag var det gladd, skulle tru at jeg var på iskjøring 😁 Men vi var veldig heldig med været på lørdag 👌👌 Noen som har bilder av min rød rs4 b5 med 5'er? 😆 Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2016 Idag var det gladd, skulle tru at jeg var på iskjøring Men vi var veldig heldig med været på lørdag Noen som har bilder av min rød rs4 b5 med 5'er? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Har flere, men Joachim får velge ut noen til Treffpunkt/klubbsiden før jeg kan vise alle her! Var mye røyk etter bakhjulstrekkgutta, så det ble ikke alltid så bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2016 Har flere, men Joachim får velge ut noen til Treffpunkt/klubbsiden før jeg kan vise alle her! Var mye røyk etter bakhjulstrekkgutta, så det ble ikke alltid så bra.. [emoji14] Hehe okei 😊 Ja det var støtt mye røyk fra rwd biler før jeg kom til breisladd svingen😧😆 Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2016 Noen med bilder av min A4? Nr 19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2016 Noen som har bilde av min golf mk2 som var utstillt ? Hvit med Brock B1 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2016 Skal prøve å få dyttet ut bilder utover. Men ikke sitt på stolen å vent på mine, har en ganske busy uke foran meg. Men de kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2016 Skal prøve å få dyttet ut bilder utover. Men ikke sitt på stolen å vent på mine, har en ganske busy uke foran meg. Men de kommer Du er alltid så treg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2016 Noen som har bilde av en sort Porsche 964 med nr 69? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2016 (endret) Noen med bilder av min A4? Nr 19 Edit: Hm, sorry står vel nr 29 i ruta på den der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2016 Noen som har bilde av min Blå S4 B5 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2016 Edit: Hm, sorry står vel nr 29 i ruta på den der.. Det er den! Kult bilde! Har du fler? Mulig å sende org. Fila på epost i full oppløsning? Ang. Nr. Så kan det vær jeg var 29. Ble usikker nå [emoji14] [emoji14] 19 eller 29 da 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 29, 2016 Ang. Nr. Så kan det vær jeg var 29. Ble usikker nå [emoji14] [emoji14] 19 eller 29 da Du hadde nr 19, Nr 29 var en 90q. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2016 Har svart de som har spurt.. Ellers i år igjen: Det hjelper STORT om dere sier hvilken dag, klasse og evt. spesielle kjennetegn på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 29, 2016 Takk for et trivligt treff! Tok noen bilder av laber kvalitet, men bedre en ingenting håper eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 29, 2016 Flotte bilder dere har tatt gutter! Hadde selv med speilrefleksen men glemte helt ut å ta bilder, koste meg sånn: rock : Men er det noen som har tatt noen bra bilder av min HF registrerte Audi Rs2 med Keskin kt2 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 29, 2016 Noen som har bilde av en sort Porsche 964 med nr 69? Ja jeg har et, men det ble ganske uklart desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 29, 2016 Noen som fikk tatt bilde av ein Svart Audi 90q med hvite compomotive felga på lørdagen (start nummer 48, ar74841) de 3 runda den hadde lyst på hele helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...