2005 Audi Allroad 2.5TDI selges

Anbefalte innlegg

Då må eg dessverre selge denne då eg ikkje har tid eller plass til å fikse den.

Det som må fikses: Tannstangen lekker, lekkasje på belg framme på venstre side, ulyd i kompressor og ein defekt vindusheis framme på venstre side (motoren er ok, er klipsa til sjøvle heisen som er knekt.

 

Det følger med 2 stk frambelger fra Arnott og 1 stk kompressor som er i bra stand. Har også tannstang frå ein bil utan servotronic liggende om du ikkje føler behovet for å ha det lenger. Bilen må hentes på henger da lekkasjen er ganske stor.

 

Ellers er bilen utstyrt med alt du fekk til disse omtrent, nevner ting som recaro skinninteriør med varme i fram og baksete, soltak med solceller, RNS-E navigasjon, webasto som fungerer, avtagbart hengerfeste osv. Har også ein Skiguard 850 takboks som kan følge med for rett pris. Så om du skrur sjølv har du muligheten til å få ein bra Allroad til ein god pris no da mesteparten av delene følger med.

 

Km stand er rundt 180 000km ca, batteriet er demontert for øyeblikket da eg begynte å demontere for å komme til tannstanga.

 

Pris: 70 000kr.

Det er lov å komme med bud også.

 

Allroad.jpg

 

Allroad interiør.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.