Dørlås fremme høgre side går ikke å låse, Audi A4 1.9tdi quatro avant 2003

Anbefalte innlegg

Får ikke låst fremre dør på høyre side. Det er ikke nøkkelhull på denne døren. Men det blir ikke låst hverken frå "hub" eller låseknapp inne i kupe. Alle andre dører virker som normalt.

Har hatt ute "låskassen" og denne ser tilsynelatende hel og pen ut. Har sjekket plugger og kabler visuelt uten å finne noe galt. Vindusheis og el speil virker.

Noen som har tips til feilsøking?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd med meg også, bare bakdør. Alt så veldig helt og pent ut men det var faktisk et brudd der. Så jeg dro til nærmeste bilhuggeri fant ledningsnettet fra en lik. Og dro nytt ledningsnett, er gjort på en times tid ca. Tok også med en låsekasse for å være sikker. Kostet meg 200kr.

Sent fra min SM-G388F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ett godt forslag [emoji1360]

Tenkte ikke på å kjøpe inn wire harness, tusen takk for tips [emoji41][emoji1360]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte på nett og ringte til div lokale høggere. Det er ikke lov med selvplukk lenger. Ingen plass [emoji19]

Må bare finne noen som selger privat, eller så må jeg plukke ut ledningspølsa og prøve å lokalisere bruddet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54f7b71a185479d36044d116fa1a3ff2.jpg

Då var feilen lokalisert og fiksa [emoji4]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.