#1 Skrevet August 29, 2016 Hei. Ettersom Audien ble solgt, selger jeg unna kjøredressen, sko, hansker og hjelm da jeg ikke kommer til å kjøre på bane på veldig lenge. Hjelmen ble kjøpt fra gundersenmotorsport og brukt kun 2 dager på Subzero og 1 dag på Våler. Dress, sko og hansker ble kjøpt på standen på Våler Mai 2016 og er kun brukt 1 dag på bane. Alt selges samlet, splittes ikke opp. Hjelm - Str XL Dress - Str XL (SFI godkjent) Sko - Str 44 Hansker - Medium Ny pris på alt er 4500,- og selges for 3000,-. 0 slitasje, og som sagt alt utenom hjelm er kun brukt 1 dag på Våler i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2016 Bilder: Dress Sko Hansker Hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2016 Ingen? Noen må vell trenge kjøreutstyr vell, enten som passasjer eller sjåfør? Sesongen er jo ikke over, plutselig er det vintertreff: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2016 Selv om jeg bruker str. 44 i sko, så bruker jeg ikke XL i hjelm eller XL kjøredress. Tror kanskje det er letter å dele denne opp, da vi alle er litt forskjellige i str. Bare et tips ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2016 Det kan jo så klart deles opp så fremt det er kjøper på alt / det meste. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2016 Hva slags merke er kjøredressen? Er det 1 eller 3 lags? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2016 (endret) Det er 1 lags dress, uten for på innsiden. Veldig fin å bruke på varme dager.. Merke er OMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...