#1 Skrevet August 31, 2016 Lufter tanken på å få litt mer sportslig bremser med litt bedre utseende enn originalen. Men for å få dette godkjent så må det være tuv regner jeg med. Noen som har erfaringer med : http://www.partsandretards.no/performance/bremser/big-brake-kit/v-maxx-big-brake-kit/audi/audi-a4-b8-alle-modeller-inkl-quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2016 Ingen som har noen erfaringer?? Blir de godkjent av statensvegvesen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2016 Det står at det er tüv godkjenning på de for gategodkjenning. Men jeg hadde vært skeptisk. Du må få en kopi av tüv papirene, og sjekke det ut med ditt lokale biltilsyn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2016 Tusen takk for hjelpen. Tenkte på en ting, med tanke på anti skrens etc vil ikke større og kraftigere bremser foran påvirke dette systemet som er satt opp mot original bremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2016 Tusen takk for hjelpen. Tenkte på en ting, med tanke på anti skrens etc vil ikke større og kraftigere bremser foran påvirke dette systemet som er satt opp mot original bremser? Det bør gå helt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2016 Passer bremse kalipere og skiver fra en S3 8L på en A4 B8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2016 Passer bremse kalipere og skiver fra en S3 8L på en A4 B8? 8L har 5x100. Og om jeg ikke tar feil er det vel større skiver på 2.0TDI B8 enn S3 8L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...