#1 Skrevet September 1, 2016 (endret) SOLGT! Litt om bilen: - 103 000 km - FWD - 140hk, men optimalisert hos chipsenter.. 180 hk, 423nm - Nye bremser rundt om - Ny reg.reim - Nye sommer og vinterdekk - Senket med justerbart - ikke innskrevet i vognkort - 19" Vossen kopi hjul - Pioneer 2din med bluetooth og diverse... - Ettermontert xenon i alle retninger - NSI innredning på ene siden Sikkert mer også, men dette var det jeg kom på i farten... Tøff bil med noen småbulker her og der, men ser pen ut! Pris 190 000, eller seriøse bud etter besiktelse... Bilen må ikke bort! Kan kontaktes på 91890034, og bilen befinner seg rett utenfor Hamar. Har dårlig med bilder av den, men legger ut de to jeg har pdd. PS: Både starcraften og hengeren var "tomme" så bilen er ikke brukt til å dra tungt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2016 Tok bare å screena bildene jeg hadde på tlf: Elendige bilder, men skal ta flere så fort jeg har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2016 Løfter denne litt... bilen blir ikke brukt og må bort før vinteren.. pris kan disk etter besiktelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2016 Ny pris 180 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2016 Pris diskuteres om noen vil komme å titte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...