#1 Skrevet September 3, 2016 Har en G2 gti 16v motor jeg ikke kommer til å bruke. Er en PL motor så vidt jeg husker. Følger med ledningsnett, innsprøytning, luftfilter, bensinpumpeenhet og girkasse/clutch (litt usikker på girkasse) 5000kr eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2016 Vet du om denne passer i Golf 1 cab 92-mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2016 Vet du om denne passer i Golf 1 cab 92-mod? det passer ja,,...... Spørs hva du mener med passer. motor og gir passer iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2016 Har også eksos som gjør at det passer i golf 1 og golf cab tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2016 Bilde av eksos. Har også speedometer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2016 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2016 Har den enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2017 Vet du km stand og tilstand på topp? Sent fra min SM-G800F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 3, 2017 Ikke helt sikker men gått over 200 000 tror jeg. Fungerte helt fint når den ble demontert og brukte ikkje kjølevann er det jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2017 Er du interresert i å selge deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2017 Selges komplett i utgangspunktet. Er en som har sagt han skal ha den men er ikke solgt før pengene er på plass dypt i lomma mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...