#1 Skrevet September 4, 2016 Radiatorvifte (den lille) går hele tiden, også når tenningen er skrudd av. Har forsøkt å søke med Vag-Com, men får ingen feilkoder. Har leitet etter rele, men finner ingen rele til denne, så regner med den er styrt en en egen styremodul. Det går 4 ledninger inn til viftene. to tykke (+ og -) og to små. (Regner med det er styresignal til viftene.) Når jeg tok ut begge styresignal ledningene, så stoppet viften, men om bare den ene var inne (uansett hvilken) så gikk viften igjen. etter å ha søkt litt her på siden, så virker det som det er egne styremoduler i viftene og hele vifteuniten må byttes. Er det noen som vet hvordan jeg kan feilsøke vifteuniten? Eller om noen har tips om andre feil som kan skape dette problemet. Tenker siden viften stopper når begge signalkablene er ute men + og - enda er tilkoblet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2016 (endret) Styreenheten for viftene er defekt. Du får ikke kjøpt den løst på møller. Husker dessverre ikke lengre hvor sikringen satt. Muli den satt i sikringsboksen på høyre side i motorrommet. Må bytte hele skiten med begge viftene.. Styreenheten sitter i den største vifta syns jeg å huske.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2016 Prøvde å nappe ut alle sikringene i boksen i motorrommet, men ingen funka. Men da har æ bestilt ny vifteunit, så får vi håpe det løser seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...