Anbefalte innlegg

Heisann! :)

For to veker sidan kjøpte eg meg ein Audi A6 2.7 Biturbo (C5) til 35.000. Meget fornøgd med både bilen og prisen!

Anyway, det orginale interiøret er heilt strøkent men eg likar ikkje dei orginale stoff stolane. Dei er temmeleg harde, sjølv om dei har

det meste av elektrisk justering (opp og ned/ryggstøtte justering). Eg har derfor gått til kjøp av RS6 *recaro* stoler. Det eg lurte på var om dei vil fungere i bilen min, då eg eigentleg ikkje har elektrisk justering (fram/bak). Eg reknar med det burde gå greit, då stolane som stod i hadde litt elektrisk justering.

Nokon som har erfaring/veit meir om dei vil passe eller ei? Takk for svar :)

Mvh Øyvind!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok legge til ekstra ledningsnett fra en donorbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye mulig det ligger klart i bilen. Men uansett så er det vel bare å legge opp en pluss og en jord så har du den i boks vil jeg tru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passet i min :-) plug and play

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du har noe elektrisk justering fra før i gamle stolene så ligger det klart;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.