#1 Skrevet September 8, 2016 Har en AC som lever sitt eget liv, noen ganger blåser det kaldt, så kan det plutselig komme bare varmt, men kjører jeg på low blåser det kaldt.. Noen som har tips ? Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2016 Kjekt å vite hva slags bil det er snakk om, men enten er det en føler som er på utur evnt en motor til et spjeld som er mest sannsynlig - siden den fungerer fint når du setter på low. Har du forsøkt å lese feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2016 Det er en 1992, Audi V8. Har lurt på om det kan være et spjeld ja, er vel noe motor som styrer det. Vet ikke om du kan få noe ut av vac-com på den. Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2016 Jo, det kan du. Tar du deg en tur til Årnes kan jeg feilsøke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2016 Takk for tilbudet, tar kontakt når jeg har mulighet til å ta en tur [emoji106] Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2016 Fant ut av det, feilmelding på et spjeld i vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...