#1 Skrevet September 9, 2016 Hei Har nylig handlet meg en VW Passat 2,0 TDI 4Motion 2006 modell og har i den forbindelse noen spørsmål som jeg håper noen her inne kan svare meg på 1. Har en MFD2 spiller, men navigasjon funker ikke. Det står at DVD trengs, noen tips til grei løsning? - Evt kan man laste ned kart og oppdatering en plass til en grei penge, eller gratis? 2. Har denne dab+? Hvis nei, hva kan jeg gjøre får at den skal få det? 3. Det står at spilleren har AUX, men finner ikke ut hvor inngangen til dette er, tips til dette? 4. Mangler litt lys i dashbordet, i RPM måleren og hastighetsmåleren. Er dette lyspærer eller LED, og kan de byttes på en grei måte? Mvh Kris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2016 Kan svare på noen av spørsmålene. NAVI plata må stå i hele tiden.. Kart km man vel sikkert laste ned. Eller kjøpe.. Aux er option ekstra utstyr. Møller selger kabel du må plugge inn bak på spilleren.. Kart DVD skal i DVD slotten over skjermen ikke i veksleren om du har det på din.. Den har neppe dab det hdde ikke min 06 mod. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...