Anbefalte innlegg

Driver å samler inn deler til oppussing av min audi rs2. Etter mange år og km på veien, og med at tidligere eiere av bilen opp igjennom årene har brukt viskeren på bakruten ser det ut som det er brukt sandpapir på ruten når bilen er nyvasket :o

 

Så er det noen her som har en strøken bakrute liggende de er villig til å kvitte seg med? eventuelt noen som vet om denne er å skaffe ny til en overkommelig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er mulig å montere brukt bakrute, da tettelista er integrert i ruta.. Jeg kjøpte ny oem bakrute til min hos hurtigruta carglass, betalte vel ca 3500,- om jeg ikke husker feil.

 

rs2 rutene har grønn toning, greit å vite hvis du skal bestille ny!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bakluke med glass stående:) men bakluka er dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men bakluken på min ser ut til å være bra for rust, så da blir det heller å kjøpe ny bakrute når bilen skal lakkeres i fremtiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw listverket rundt ruta er nesten utgått , du må bestille 2stk til venstre side og bøye om den ene til å bli høyre om jeg ikke husker feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw listverket rundt ruta er nesten utgått , du må bestille 2stk til venstre side og bøye om den ene til å bli høyre om jeg ikke husker feil

 

Ruta jeg kjøpte blei levert komplett med alt listverket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.